Muzicka *,*

środa, 22 stycznia 2014

Trudne Życie-cz 1 ♥ (prolog)

Zacznijmy od tego,że jestem z rozbitej rodziny.
Tak, rozbitej..a czemu?
Bo tak ; Moja mama z ojcem kłócili się zbyt często,aż do znudzenia. Ojciec był alkoholikiem,czego nie umiałam znieść.
I pewnego dnia,kiedy niby wszystko było ok, jechaliśmy do wesołego miasteczka.
Wjechaliśmy w las, a potem nie umieliśmy z niego wyjechać.
Matka zaczęła robić ojcu awanturę,że nie mial GPS-A i przez jego bezmyślność się zgubiliśmy.
Ojciec w końcu wyszedł z auta,mama wraz z nim..
A ja musiałam na to patrzeć...niby zwykła kłótnia, a tu zaczęli używać przemocy,wyzywania się..
Łzy same zaczęły mi spływać po policzkach.
Kłótnia trwała pół godziny.. poirytowana ja  wyszłam z auta żeby ich uspokoić,wmawiałam im jak szesnastolatkom,że to i tak nic nie da,w końcu zrozumieli i przestali.
Pięć lat później doszło do wypadku..zmarł mój ojciec ; Stało się to znowu dlatego.,że był strasznie pijany. Ale 
tak bardzo,że nie umial sam wstać.
Dobra,koniec..Teraz będzie weselsza atmosfera.
A więc..wiem,że trochę was na początku zasmuciłam,ale to jest życie,tego nie ogarniesz.
Nie mam wehikułu czasu i tego nie zmienię,niestety.
Teraz coś,co ucieszy Was wszystkich.
Zapomniałam się przedstawić .
Jestem Wictoria 
Withmore,mam 15 lat i kochaaaaaaaaam nad życie ONE DIRECTION ♥
Tak,Directioner jestem 4 lata,właściwie od samego początku.
Mój ulubiony chłopak to Niall. I podobają mi się jego oczy.
Jestem jedynaczką,ale mam przyjaciółkę.
Ma na imię Jade,ale jest starsza o rok.
Jutro jest koncert 1D i jadę na niego z Jade. 2 dni po koncercie jest M&G (Meet and Greet).
Ja na pewno będę z Niallem.
Na razie tyle,trochę o mnie wiecie,heheh..a tu macie mnie i Jade,papa ♥
Ja ;*
No i oczywiście,mój Misiuu-Jade ;** ♥
Podrowionka,Directionerrka ;3 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz