Muzicka *,*

niedziela, 16 lutego 2014

Trudne życie cz 2 ♥


Środa,dzień koncertu.

To dzisiaj! Nie wierzę w to,naprawdę..

Wstałam o 7:30,przebrałam się,zjadłam śniadanie,umyłam zęby, i o równej 08:00 wyszłam z domu.

Kiedy przechodziłam przez ulicę, dostałam sms-a;

To była Jade..odebrałam,kiedy chciałam odpisać, nagle zauważyłam,że jedzie samochód..

Ledwo przeszłam przez ulicę,a ten rozpędzony samochód do mnie dobił.

2 godziny później...

Kiedy się obudziłam,na początku nie wiedziałam, gdzie jestem.

Rozglądałam się przez chwilę i wszystko było jasne..

Bylam w szpitalu..

Nagle przez drzwi pokou zobaczyłam moją mamę, całą we łzach..

Cała się trzęsla, a obok niej siedziała Jade..była zakłopotana..

W pewnym momencie do pokoju weszła Jade..

Usiadła na krześle obok łóżka i zaczęła mnie przepraszać.

-Victoria,przepraszam. Jeśli to przeze mnie, to sama położę się na środku drogi i tylko będę czekać na śmierć..

Wybacz,proszę!

-Jade, to nie Twoja wina,tylko moja..To przez to, że zamiast  skupić się na drodze,skupiłam się na telefonie..

-Ale to przeze mnie,bo ci napisałam akurat w tym momencie.

-Nie! Słuchaj, przez coś podobnego straciłam ojca. A mama to ciężko przechodzi..

Teraz mi wstyd za samą sibie, bo to przez to może mnie stracić..

-Ja powinnam zostać przejechana przez ten samochód!

-Ani Ty,ani ja,rozumiesz ?

-Tak,rozumiem..ale dziś miał być piękny dzień! A przez ten wypadek,ten dzień nie będzie pięknym dniem..

-Tak..moja wina..już tego nie powtórzę..a ten kierowca powinien zgnić w więzieniu,jechał za szybko!

-Dobra,ale gdyby i tak to była moja wina,wybaczysz mi ?

-No weź,czemu nie ? Jesteśmy przyjaciółkami od pierwszego spotkania w piaskownicy! <Uśmiechnęłam się>

-Dobra,nie przeszkadzam..odpoczywaj,wiesz,że Cię kocham,i nigdy nie opuszczę.

-Tak,wiem. Odwiedzaj mnie,proszę..

-Będę..-odparła Jade i zamknęła drzwi.

CIĄG DALSZY NASTĄPI...

___________________________________
No hej ;3 Fajne opowiadanie ? Teraz takie całkiem nie o 1D mi się napisało ;/ 
Ale to się zmieni ;* Papapa ♥
/Directionerrka ;3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz