Muzicka *,*

piątek, 25 kwietnia 2014

Miłość od pierwszego wejrzenia *1*




27 czerwca,godz 08:55.
Nareszcie ! W końcu odpoczynek,wakacje..w końcu będę mogła chodzić codziennie na basen,wygrzewać się na słońcu,chodzić ze znajomymi na spacery..!! No i co najważniejsze,wreszcie mam spokój od szkoły,od tego więzienia..Dla mnie tydzień to za dużo,a co dopiero rok.
Ehh..ważne,że z tym koniec.
No nic..przedstawię się Wam. Jestem Julia,mam 16 lat.
Wyznam Wam coś dziwnego..tylko,nie śmiejcie sie!
A więc..moim kuzynem jest Harry Styles,wiecie,ten z One Direction.
Ale to,co teraz powiem,będzie dla was SEERIOO NIENORMALNE !
A więc..co z tego,że jest moim kuzynem..? Szczerze mówiąc,kocham tak baaardzoo,ale nie umiem mu tego wyznać.. Podoba mi się w sumie od wooohoo..jakiegoś czasu (3 lat).
I szczerze mówiąc,spodobał mi się od razu,gdy go spotkałam i tym bardziej,że jest sławny .
On by się ze mnie śmiał,jest ode mnie dużo razy starszy..ma 20 lat a ja 16..
Taki związek wydaje się nierealny..taka prawda..
Prawda czasem rani.
Nagle zadzwonił do mnie numer prywatny..Odebrałam.
-Hallo..?-powiedziałam do słuchawki.
-Eemm..Julia?-odpowiedział głos w słuchawce.
-Tak..a tak w ogóle,skąd znasz moje imię?-spytałam zaskoczona.
Nawet mój chomik się przestraszył..dziwne?
-No bo to ja..Twój kuzyn..-odpowiedział głos ze słuchawki.
<Harry..? o f*ck..>-pomyślałam w myślach.
-To ja,Harry..muszę ci coś powiedzieć.-odpowiedział.
-Ehh..pewnie nie przyjedziecie w tę sobotę,..zgadłam?-posmutniałam
-Hahaha,nie? Chciałem powiedzieć,że przyjedziemy trochę później,bo lot nam się opóźnił o 25 min.-powiedział Harry.
Uśmiechnęłam się do siebie.
-Aha..nie no,fajnie. Powiem mamie-zaśmiałam się.
-Jak tam chcesz.-odparł.
Przygryzłam wargę.
-Dobra,ja kończę,do zobaczenia!-odpowiedział i się rozłączył.
CDN..:) /Directionerrka;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz